Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa Wydanie warunków technicznych z zezwoleniem na wykonanie zjazdu z drogi gminnej na nieruchomość przylegającą do drogi.
Opis Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych /tj. Dz. U. z 2007r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm./, Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r, Nr 43, poz. 430), Ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (t.j. z 2006r. Dz. U. U. Nr 225, poz. 1635)
Miejsce Urząd Gminy Jasienica
43-385 Jasienica 159
Informacja Referat Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego - pok. 117
Alicja Zawiła - Glos
Tel. 33/472 62 27
 
Wymagane dokumenty: - wniosek,
- 2 x plan sytuacyjny z zaznaczonym miejscem zjazdu naniesiony na mapie zasadniczej w skali 1 : 1000 lub 1 : 500 i mapie ewidencyjnej,
- 1 x dokument stwierdzający własność
- 1 x opłacony oryginał pełnomocnictwa (jeżeli z wnioskiem nie występuje inwestor), podpisany przez wszystkich
inwestorów,
Wysokość opłaty 82zł. - nie dotyczy zjazdów do budynków mieszkalnych, jednorodzinnych
Opłatę należy uiścić w kasie Urzędu Gminy łub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Jasienicy na konto Nr: 06 8117 0003 0000 0101 2000 0110 Godziny pracy kasy Urzędu Gminy:
poniedziałek, środa, czwartek 7:30-14:30
wtorek: 7:30-16:00
piątek: 7:30-14:00
Termin załatwienia sprawy: - sprawa wymagająca prowadzenia postępowania wyjaśniającego - nie później niż do miesiąca,
- sprawa szczególnie skomplikowana - nie później niż
w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2018-06-21 07:49:34
Data utworzenia 2013-01-07
Data udostępnienia 2013-01-07 11:31:00
Osoba odpowiedzialna Tomasz Tatoń
Udostępnił Barbara Tatoń