Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa Zameldowanie na pobyt stały
Opis Ustawa z dnia 10.04.7974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001r. Nr 87, poz. 960)
Miejsce Urząd Gminy Jasienica
43-385 Jasienica 159
Informacja Referat Organizacyjny i Spraw Społecznych   - pok. 002
Bogusława Haramus
Mirela Holisz
tel. (033) 815 24 51   wew. 125
Wymagane dokumenty: 1. Dowód osobisty, odpis aktu urodzenia dla osób niepełnoletnich,
2. W przypadku wymeldowania z pobytu stałego- zaświadczenie o wymeldowaniu,
3. Właściwie wypełnione zgłoszenie meldunkowe.
4. Potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgłaszającej pobyt stały, dokonane przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu. Do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu.
Zgodnie z Ustawą o ewidencji ludności i dowodach osobistych wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego można dokonań podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie.
Wysokość opłaty: Czynność zwolniona z opłaty.
Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie.
Uwagi: Prosimy o wydruk wniosku na jednej kartce (dwustronnie).
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2018-01-23 10:35:49
Data utworzenia 2006-07-04
Data udostępnienia 2006-07-06 09:08:36
Osoba odpowiedzialna Grzegorz Marsowicz
Udostępnił Barbara Tatoń