Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego
Opis Ustawa z dnia 10.04.7974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001r. Nr 87, poz. 960)
Miejsce Urząd Gminy Jasienica
43-385 Jasienica 159
Informacja Referat Organizacyjny i Spraw Społecznych   - pok. 002
Bogusława Haramus
Mirela Holisz
tel. 33/472 62 02
Wymagane dokumenty: Dowód osobisty, osoby niepełnoletnie - odpis aktu urodzenia.
Właściwie wypełniony wniosek "Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego" lub "Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego".
Wysokość opłaty: Czynność zwolniona z opłaty.
Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie.
Uwagi: Osoba, która opuszcza miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące jest obowiązana wymeldować się osobiście w organie gminy właściwym ze względu na dotychczasowe miejsce jej pobytu, najpóźniej w dniu opuszczenia tego miejsca.
Jeżeli okres pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące odpowiada okresowi zgłoszenia przy zameldowaniu, osoba opuszczająca miejsce pobytu jest zwolniona od obowiązku wymeldowania się.
Osoba dokonująca obowiązku wymeldowania się z pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące otrzymuje wolne od opłaty potwierdzenie wymeldowania się.
Jeżeli osoba nie może przyjść osobiście aby się wymeldować udziela pełnomocnictwa.
Uwagi: Prosimy o wydruk wniosku na jednej kartce (dwustronnie).
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2018-05-11 10:58:46
Data utworzenia 2006-07-04
Data udostępnienia 2006-07-06 09:08:10
Osoba odpowiedzialna Grzegorz Marsowicz
Udostępnił Barbara Tatoń