Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa Zgłoszenie pobytu stałego
Opis Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2017r. poz. 657)
Miejsce Urząd Gminy Jasienica
43-385 Jasienica 159
Informacja Referat Organizacyjny i Spraw Społecznych   - pok. 002
Bogusława Haramus
Mirela Holisz
tel. 33/472 62 02
Wymagane dokumenty: 1. Dowód osobisty,
2. Właściwie wypełnione zgłoszenie meldunkowe.
3. Potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgłaszającej pobyt stały, dokonane przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu. Do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu.
Zgodnie z Ustawą o ewidencji ludności wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego można dokonań podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie.
Wysokość opłaty: Czynność zwolniona z opłaty.
Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie.
Uwagi: Prosimy o wydruk wniosku na jednej kartce (dwustronnie).
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2018-05-11 10:51:35
Data utworzenia 2006-07-04
Data udostępnienia 2006-07-06 09:08:36
Osoba odpowiedzialna Grzegorz Marsowicz
Udostępnił Barbara Tatoń